Veelgestelde vragen - TurboTronic
Menu
EUR
  • Gratis thuisbezorgd vanaf € 75,-
  • Veilig betalen vooruit of achteraf
  • Snelle levering binnen 1 - 2 werkdagen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product, dat u via onze webshop heeft besteld, te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren dient u contact op te nemen met [email protected] voor het verkrijgen van een gratis retourlabel. Wij zullen het bedrag na ontvangst van de retour binnen 5 werkdagen crediteren.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien uw bestelling nog niet verwerkt en verstuurd is, dan kunt u deze annuleren via [email protected] of telefonisch via: 088 8009844. Indien u de bestelling al ontvangen heeft, dan kan de bestelling geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze retour- en klachtenpagina raadplegen.

Wat is de leveringstermijn?

Bestellingen die worden geplaatst, worden binnen 1 a 2 werkdagen verwerkt en verzonden. Dit betekend dat u deze binnen 3- 5 dagen in huis hebt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij verzenden uw bestelling met GLS of DPD. U ontvangt een Track & Trace code om uw pakket te volgen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Wij doen enkel de bestellingen naar u verzenden. De verzending wordt gedaan door GLS of DPD. Ook is het niet mogelijk om retouren naar ons terug te brengen. Ook dit dient verzonden te worden met een pakketpost.

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging van uw aankoop. Wanneer het product verzonden is, ontvangt u de Track & Tracé code om het product te volgen. Heeft u iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen vragen wij u om contact op te nemen met: [email protected] onder vermelding van uw ordernummer en uw adresgegevens.

Wanneer is mijn product weer op voorraad?

De website toont altijd de actuele voorraad van het product. Helaas is het niet altijd mogelijk om een tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen u daarom adviseren om u in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvangt u hier een e-mail over.

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Bij aankoop van artikelen bij TurboTronic is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie bedraagt bij elk product 2 jaar.

Is een omruiling nodig of kan ik het probleem zelf oplossen?

De meeste problemen met uw product zijn zelf op te lossen. Voordat u een reparatie of omruiling aanvraagt, raden we u aan om de voorgestelde probleemoplossingen te proberen en om te controleren of deze werken. Deze zijn te vinden achterin de handleiding van uw TurboTronic product. Heeft dit uw probleem niet verholpen kunt u een bericht sturen naar [email protected]. Zij zullen u verder helpen om uw product weer te laten werken, of u een andere oplossing bieden.

Welke gegevens heb ik nodig voor een omruiling?

Om een defect product te kunnen omruilen kunt u contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 088 8009844.

Wij verzoeken u de volgende informatie te sturen:

  • Uw naam
  • Uw bestel nummer / factuur
  • Uw adres
  • Uw model apparaat
  • Omschrijving van uw klacht

Onze klantenservice streeft ernaar om binnen 6 werkuren te reageren.

Zijn er kosten verbonden aan een omruiling?

Als u een defect product gaat omruilen en dit nog binnen de garantie valt, zijn er geen kosten verbonden aan uw omruiling. U ontvangt van ons een gratis retourlabel en zult gratis een nieuw product ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling bij TurboTronic wordt gratis naar u verzonden. De verzending gaat via GLS of DPD. Na het versturen zult u de Track & Trace in uw mail ontvangen.

Welke betaalwijze zijn er?

Er zijn verschillende betaalwijze. Het is mogelijk te betalen via:

  • PayPal
  • iDEAL
  • KBC/CBC
  • Bancontact / MisterCash

Hoe kan ik een klacht melden betreft mijn webshopbestelling

Wij zijn u graag van dienst om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen. U kunt contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 088 8009844.

Wij verzoeken u de volgende informatie te sturen:

  • Uw naam
  • Uw bestel nummer / factuur
  • Uw adres
  • Uw model apparaat
  • Omschrijving van uw klacht

Onze klantenservice streeft ernaar om binnen 6 werkuren te reageren.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »